Nieuw concept eetfestijn N-VA Zottegem

Op 3 oktober 2020
Eetfestijn N-VA Zottegem

N-VA Zottegem pakt op zaterdag 10 en zondag 11 oktober uit met een alternatief voor haar jaarlijkse eetfestijn: een formule van afhaal en levering, eventueel gecombineerd met een ‘groet & ontmoet’ met enkele van onze lokale of nationale politici. De hele organisatie zal volledig volgens de dan geldende coronamaatregelen verlopen.

***** HET IS NIET MEER MOGELIJK OM ONLINE EEN BESTELLING VOOR HET EETFESTIJN DOOR TE GEVEN *****

Afhaal of levering

Het is te riskant om in deze coronacrisis te mikken op een klassiek eetfestijn, het is immers onvoorspelbaar hoe de coronacijfers in het najaar zullen evolueren. Daarom kiezen we dit jaar voor een concept van afhaal en levering, wat ook in de horeca een beproefd concept gebleken is. Zaterdag 10 oktober en zondag 11 oktober bezorgen onze N-VA-bestuursleden je aan huis een verzorgde maaltijd en bijhorende drank. We beperken ons daar wel tot Groot Zottegem. Op zondag kan je de maaltijd en drank ook zelf komen ophalen in Feestzaal Bevegemse Vijvers

In de zetel met ...

Wie op zondag zijn bestelling komt ophalen, kan daar rustig een aperitief nemen of deelnemen aan een halfuurtje in gesprek gaan met onze lokale N-VA-schepenen (Evelien De Both, Brecht Cassiman en Evert De Smet), met Peter De Roover, N-VA-fractievoorzitter in het federale parlement of met Matthias Diependaele, Vlaams minister van Financiën en Begroting, Wonen en Onroerend Erfgoed. Heb je al lang een prangende vraag over de lokale, Vlaamse of federale politieke situatie, teken dan zeker in voor deze 'groet & ontmoet'.

Coronaveilig

Uiteraard zal de hele organisatie in de feestzaal afgestemd worden op de coronamaatregelen die op dat moment gelden. Zo werken we met verschillende afhaalperiodes en met bewegwijzering om te grote drukte in de feestzaal te vermijden. We zorgen ook voor voldoende afstand tussen de aperitieftafels en aperitieven zal uitsluitend zittend kunnen. Voor de ‘groet & ontmoet’ maken we per halfuur bubbels van maximaal tien personen en voorzien we de nodige afstand tussen de zeteltjes.

Matthias Diependaele hoopt dat heel wat N-VA-vrienden uit Zottegem en omstreken de stap naar de Bevegemse Vijvers zullen zetten: “Door de annulering van de evenementen hebben veel mensen deze zomer de typisch Zottegemse gezelligheid moeten missen. Iedereen snakt meer dan ooit naar een ontspannend momentje buitenshuis. Kom dus gerust langs op 11 oktober voor je zondagse aperitief of een interessante politieke babbel, in coronaveilige omstandigheden.”