N-VA Zottegem stelt volledige lijst voor

Op 23 augustus 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Met de Zottegemse kermis achter de rug start de campagne voor de verkiezingen op 14 oktober. N-VA trekt met 29 gemotiveerde kandidaten naar de verkiezingen. Lijsttrekker en kandidaat burgemeester Matthias Diependaele is trots: “Zowat alle wijken en deelgemeenten van Zottegem zijn vertegenwoordigd. Bovendien biedt de lijst een goede afwisseling van jeugd en ervaring. Meer dan de helft van onze kandidaten zijn nieuwe mensen met een frisse kijk op onze stad.”

Matthias Diependaele (kandidaat burgemeester): “Met ons bestuur zijn we er altijd in geslaagd om een stevige vriendenploeg te vormen. Ik ben heel blij dat we dat ook kunnen doortrekken naar onze lijst. Bij ons geen interne politieke spelletjes! Maar allemaal mensen die met veel enthousiasme ons programma willen verwezenlijken voor onze stad en haar inwoners. Een sterke ploeg met mensen die allemaal aan hetzelfde zeel trekken.”

Bij de samenstelling van de lijst hechtte N-VA Zottegem veel aandacht aan een representatieve vertegenwoordiging van het stadscentrum en de deelgemeenten. “De lijst biedt ook een goede afwisseling van jeugd en ervaring. Veel nieuwe mensen houdt onze ploeg jong en geeft frisse ideeën. Ook wat betreft professionele achtergrond kunnen we een heel diverse waaier aan de kiezer voorstellen. Van een kabinetsmedewerker bij Theo Francken, over enkele zelfstandigen tot een kleuterleidster en verpleegkundige. Kortom, ik ben trots op deze heel sterke lijst”, stelt een tevreden Diependaele.

N-VA Zottegem geeft ook uitdrukkelijk kansen aan jonge kandidaten en sterke vrouwen. “De lijst staat waar wij voor staan: een hart voor onze inwoners en een ambitieus project voor onze stad.”, besluit Diependaele.