N-VA-ZAP steunt Music for Life

Op 23 december 2015, over deze onderwerpen: Activiteiten N-VA Zottegem

Ook dit jaar is de week voor Kerst opnieuw “de Warmste Week.” Naar jaarlijkse gewoonte steunt N-VA de acties van Music for Life, de solidariteitsactie van Studio Brussel. Dit jaar brengt N-VA de klas in huis bij langdurig zieke kinderen door vzw Bednet te steunen. Ook de Zottegemse afdeling doet haar duit in het zakje.

N-VA zet zich al jaren in voor de Music For Life-actie. Vorig jaar slaagde de partij er in om in totaal bijna 33.000 euro in te zamelen ten voordele van vijf weesziekten. Dit jaar bundelen de provincies hun krachten voor één goed doel: Bednet.

“Ook in Zottegem dragen we ons steentje bij voor de Music for Life-actie. Op 19 december stonden we met onze N-VA-tent op de kerstmarkt in Zottegem om kaarsen te verkopen ten voordele van Music for Life.”, vertelt afdelingsvoorzitter Tom Van Cauwenberge. Dat bracht in totaal het mooie bedrag op van 609 €.

Ook langdurig zieke kinderen hebben recht op onderwijs en nood aan sociaal contact met klas- of leeftijdgenootjes. Het ingezamelde geld gaat daarom naar de vzw Bednet. Die stelt zieke kinderen in staat om onderwijs op afstand te volgen, via de computer, rechtstreeks en in interactief met hun klas.

Info:

Tom Van Cauwenberge