Eetfestijn N-VA Zottegem op 10 oktober

Op 4 september 2021
Eetfestijn

Omdat de coronasituatie het dit jaar wel toelaat, kiest N-VA Zottegem opnieuw voor de succesformule van een traditioneel eetfestijn, op 10 oktober in Feestzaal Bevegemse Vijvers. Toch behouden we ook de succesvolle en verzorgde afhaalformule en de mogelijkheid om digitaal te bestellen. De Zottegemse N-VA-schepenen, Vlaams minister Matthias Diependaele en het hele N-VA bestuur heten u van harte  welkom!

We hopen op een warm weerzien!

We zijn bijzonder blij dat we op zondag 10 oktober weer kunnen uitpakken met een ‘normaal’ eetfestijn. Vorig jaar was dat door de coronacrisis immers niet mogelijk. N-VA Zottegem organiseerde daarom een formule van afhaal en levering, gecombineerd met een ‘groet & ontmoet’ met onze N-VA-politici.

Matthias Diependaele hoopt dat heel wat N-VA-vrienden uit Zottegem en omstreken de stap naar de Bevegemse Vijvers zullen zetten: "Door de coronacrisis snakt iedereen meer dan ooit naar een ontspannend etentje en een gezellige babbel bij een goed glas. We hopen onze leden en sympathisanten massaal te mogen verwelkomen, net als de vorige jaren. Uiteraard houden we rekening met de coronamaatregelen die op dat moment gelden, zodat alles coronaveilig kan verlopen."

Op het menu

Van een verzorgd aperitiefbordje tot een heerlijk dessert, er is voor elk wat wils. Wat de maaltijden betreft is er keuze uit twee vleesgerechten, een visgerecht en een vegetarisch gerecht:

• Vispannetje
  • Varkenshaasje 'fine champagne'
  • Balletjes in tomatensaus
  • Vegetarische lasagne

Kunt u door omstandigheden toch niet aanwezig zijn? We voorzien ook de mogelijkheid om uw gerechten en drank af te halen, zowel in de voor- als de namiddag.

Hoe bestellen?

Het is niet meer mogelijk om online te bestellen. Voor meer info stuur je een e-mail naar isabelle.roos [at] n-va.be.

We kijken heel erg uit naar een warm weerzien op 10 oktober. Graag tot dan!