NV-A deelt 800 chocoladen hartjes uit

Op 15 februari 2011

Vlaams volksvertegenwoordiger Matthias Diependaele heeft gisterenmorgen aan het station van Zottegem 800 chocoladen hartjes uitgedeeld aan pendelaars. Reeds voor 7 uur was hij samen met 5 partijgenoten paraat om de treinreizigers een gelukkige valentijn te wensen. "Wij herhalen deze actie al een paar jaar", weet Diependaele. "Het is niet onze bedoeling om vandaag gebroken harten te lijmen of vrijgezellen aan een lief te helpen. We willen wel een lach toveren op de gezichten van de pendelaars." Diependaele en zijn medewerkers maakten van de gelegenheid gebruik om tijdens een korte babbel hun politieke boodschap mee te geven. "Wij ijveren er voor om meer stipte treinen te krijgen en de combinatie gezin en werk aangenamer te maken." De reizigers wisten dit gebaar te appreciëren en namen de hartjes met plezier in ontvangst. "We zullen deze met plezier opeten tijdens onze koffiepauze", lachten enkele dames.