N-VA – ZAP Zottegem kiest nieuw bestuur

Op 11 april 2013

Afgelopen maandag (08/04) werd in Zottegem door alle leden een nieuw N-VA – ZAP-bestuur gekozen. De volledige ploeg bestaat uit 23 leden. Gemeente- en OCMW-raadsleden maken statutair deel uit van het bestuur.

Voor de komende 3 jaar werd Sarah Aelbrecht (35) tot voorzitter gekozen. Ze is alleenstaand en leerkracht in het secundair onderwijs. Ze wil de werking van N-VA – ZAP verder uitbouwen, zeker nu er één bestuur is.

Sarah Aelbrecht: “N-VA – ZAP is als één team opgekomen bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen in oktober 2012. We zitten als één fractie in de gemeenteraad en zijn nu één partij met één enkel bestuur en één voorzitter. Dit kan onze werking alleen maar ten goede komen. De komende jaren zal ik als voorzitter er alles aan doen, samen met een vernieuwd bestuur, om ervoor te zorgen dat N-VA – ZAP de grootste partij van Zottegem blijft!”.

Kurt Haegeman werd als ondervoorzitter verkozen, Tom Van Cauwenberge als secretaris en Karel Busschop als penningmeester. Daarnaast werd Tom Carnewal als communicatieverantwoordelijke aangesteld, Brecht Cassiman als ledenverantwoordelijke, Samuel Paul als jongerenverantwoordelijke en John Verstraeten als webbeheerder.

Foto (onderste rij vlnr): Kurt Haegeman (ondervoorzitter), Sarah Aelbrecht (voorzitter), Tom Carnewal (communicatieverantwoordelijke) en Ghislain Diependaele; (2de rij vlnr): Tom Van Cauwenberge (secretaris), Betty Vanmechelen en Matthias Diependaele (fractieleider); (3de rij vlnr): Karel Busschop (penningmeester), Jean De Temmerman en Rik Vandeputte; (laatste rij vlnr): Luk Oste, Marc Paul, Evert De Smet, Sindy De Temmerman, Brecht Cassiman (ledenverantwoordelijke), Baudewijn Diependaele en Cynthia Van den Steen.