Jong N-VA Zottegem is een feit

Op 5 mei 2015, over deze onderwerpen: Jong N-VA Zottegem, Jong N-VA

Op vrijdag 17 april werd Jong N-VA Zottegem boven de doopvont gehouden. Tijdens de opstartvergadering werd ook het kersverse bestuur verkozen.

De 24-jarige Joke Rossel neemt het voorzitterschap op zich. De secretarisfunctie wordt door Rosalie Lagaert ingevuld. Verder bestaat het nieuwe bestuur nog uit Arne De Koninck en Ine Scherlippens, die respectievelijk de rol van penningmeester en ondervoorzitter op zich nemen.

Op de opstartvergadering waren tal van bestuursleden van de moederpartij N-VA- ZAP aanwezig waaronder ook Sarah Aelbrecht en Matthias Diependaele, de meter en peter van onze jongerenafdeling. Matthias Diependaele sprak de jongeren kort toe en vertelde hen onder andere over zijn ervaringen als lid van Jong N-VA. Hij gaf de jongelingen meteen wat tips mee om met goesting aan politiek te doen.

Jong N-VA Zottegem kende een blitzstart met 6 kandidaat-bestuursleden. De jonge groep druipt van het enthousiasme: “We zijn heel ambitieus en hopen zoveel mogelijk Zottegemse jongeren warm te maken voor ons politiek project”, vertelt de kersverse voorzitter.

Voel je je aangesproken ?  Aarzel dan niet en kom kennismaken.  We maken u graag wegwijs in
de werking van Jong N-VA Zottegem !

Auteur(s):

Joke Rossel

Contactinfo:

Voorzitter Jong N-VA Zottegem

Arthur Scheirisstraat 19A 9620 Zottegem.

Rossel.joke [at] gmail.com                              |             0478.06.68.13