Lokaal werk

N-VA-ZAP is er voor en door de Zottegemnaar. In oktober 2012 gaf u ons het vertrouwen met liefst 4.623 stemmen (net geen 25%!). Dat resulteerde in 8 gemotiveerde gemeenteraads- en 3 OCMW-raadsleden. Helaas kozen de traditionele partijen voor het behoud van het bestel tegen de wil van de kiezer in.

Als grootste oppositiepartij houden we constant de vinger aan de pols. We wijzen de meerderheid op de structurele tekortkomingen die onze stad nog steeds kent en bieden eigen voorstellen en alternatieven aan. Het resultaat daarvan kan u op onze website lezen. Op de rechterzijde van deze pagina vindt u een greep aan de vele onderwerpen die we ter harte nemen en waar we het verschil proberen te maken. De recente actualiteit vindt u op de voorpagina en via de "wie-is-wie"-knop vindt u alle informatie terug van onze mensen in ons bestuur en de diverse raden. Uiteraard kan u hen contacteren, of kan u het contactformulier invullen of ons volgen via Facebook!