“Slimste Mens van Zottegem” groot succes

Op 7 november 2016, over deze onderwerpen: Activiteiten N-VA Zottegem, Jong N-VA Zottegem

Op vrijdag 4 november organiseerde Jong N-VA Zottegem voor de tweede keer op rij de quiz ‘De Slimste Mens van Zottegem’. Het ontmoetingscentrum in Strijpen liep opnieuw goed vol met liefst 30 quizploegen.

Ploeg 'Mini James' ging naar huis met de zuipbeker, maar het was 'Hare Kwisna' die met de eerste prijs ging lopen. Zij ontvingen een waardebon ter waarde van 200€ van restaurant C-Jules. Onder de andere prijzen zaten onder andere een biermand van de Hoevebrouwers, een koffiepakket van Koffiebranderij Hoorens en strijkbonnen van Poetshulp Zuid-Oost-Vlaanderen. Ten slotte hadden de jongeren voor alle deelnemers nog een verrassing in petto. Iedereen kreeg enkele ringen échte Zotttegemse Koekelaring mee naar huis, aangeboden door Bakkerij Sint-Anna en Pastry Design.

Als Zottegemnaars zijn we trots op de vele streekproducten die Zottegem rijk is, daarom hebben we onze prijzentafel gevuld met tal van lokaal lekkers” besluit Arne De Koninck, die tevreden terugblikt op de geslaagde quizavond.