Arne De Koninck nieuwe voorzitter Jong N-VA Zottegem

Op 13 december 2016, over deze onderwerpen: Jong N-VA Zottegem

Op vrijdag 9 december werd op de tweejaarlijkse bestuursverkiezing Arne De Koninck verkozen tot nieuwe voorzitter. Hij volgt daarmee Joke Rossel op, die zich vanaf 2017 als bestuurslid N-VA Zottegem volledig zal inzetten voor de moederpartij. “We hebben met onze jonge ploeg een fantastische start gekend. Met ons nieuwe bestuur gaan we deze positieve trend absoluut verderzetten”, vertelt kersvers voorzitter Arne De Koninck.

Bijna 2 jaar geleden werd Jong N-VA Zottegem geboren. Tijd dus om een nieuwe bestuursverkiezing te organiseren. Deze ging door op vrijdagavond 9 december in Kaffee Planchee. Arne De Koninck werd er verkozen tot voorzitter. Gemeenteraadslid Brecht Cassiman neemt vanaf 2017 de functie van penningmeester op zich en Lisa Van Caenegem wordt de nieuwe secretaris. Ten slotte zal OCMW-raadslid Samuel Paul de rol van ondervoorzitter opnemen. Met twee mandatarissen is de jongerenpartij dus al goed vertegenwoordigd in de Zottegemse politiek. Na afloop van de verkiezing zakte de ploeg jongeren samen met de moederpartij N-VA Zottegem af naar de permanente kerstmarkt die net geopend was.